torsdag 28 augusti 2008

nu e jag trött

jag kollar på min ekonomi, som vanligt, det går så där alltså. nu ryker statoilkortet tror jag, och de glada spenderar dagarna. det värsta är att jag inte tycker att jag spenerar så mycket. men det är nog mest för att jag inte hanldar saker man kan ta på långt efter. det är maten som ruinerar mig. (GUD vad tjockt det lät!!) men den hårda sanningen är just den. ska köpa på mig ett stort berg nudlar på söndag. sen kan jag leva det goda livet igen.

jag köpte dock en dyr handduk igår, kanske är allt mitt slarv som göre, den dåliga ekonomin alltså. men jag ville verkligen duscha en gång under en fem dagars lång arbetsvecka. jag har tagit en bild på den, men har inte med sladden till mobilen. tänkte att jag skulle försöka beskriva den istället. den är ganska stor, det gillar jag, och så har den en knallblå grund, med ett jättestort rött hjärta mitt på. till vänster om hjärtat är ett stort svart I och till höger men i hjärtat är en svart silluett av en älg, under I:et och hjärtat står det SWEDEN. I hjärtar älg(?) sweden. jag älskar älg sverige, det är det bästa tycker jag!

föresten älskar jag er, ah, ni vet... ja, ni! jag älskar er!

Inga kommentarer: