måndag 30 november 2009

en ny dag i mitt liv.

att veta att man vet, men ändå gör man fel. idag är första dagen i resten av mitt liv. tydligen. jag har fått ett papper att fylla i under två veckor så jag kan redovisa saker sen, det räcker inte med ett papper tror jag inte. jag finner dock min hjärna väldigt spännande, den är en av få saker som jag verkligen inte kan förstå. av någon anledning tycker jag om den ändå. kanske är det för din skull, eller snarare på grund av dig. jag älskar dig, och du älskar mig, det gör att jag älskar mig. eller?
allt damm får min näsa att klia, jag försöker rädda kalkonbäbisen som gått vilse i rallys park, men mitt internet är för dåligt.
det var två män här idag och gjorde något med min vägg. nästa vecka får jag bättre internet. ibland kan livet vara som en trollerishow.

1 kommentar:

Anonym sa...

lilla dammhjärna... du e så söt!