onsdag 6 januari 2010

nya tag!

jag ska ta nya tag, för jag vill verkligen, jag vet ju hur mycket lyckligare jag blir av att se en vacker människa i spegeln, eller jag menar vacker är jag väl, men mer enligt mina ideal. jag borde köpa broccoli idag, för jag tänker att snabbfix varesig för att jag behöver det, eller att det är speciellt bra för mig. jag kan tänka mig att det egentligen är det smartaste antagligen, men jag tänker, jag gillar småätande och sånt. men jag kan ju äta sånt som är lite nyttigare, som grönsaker och frukt! så ska jag köpa mig ett hopprep och en rockring, så ska jag bannemig mjuka upp kroppen! tjoho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

se där ja! sen kan du la hjälpa mig å mjuka upp min snuttan! det lär ju behövas, med start sådär i mitten av mars... puss

littleprettydysfunctional sa...

upp, upp och ut liksom! promenera och situps och mitt tränings-v är min grej. hade varit fint att få det där jävla gymkortet nån gång också, men det verkar döfött att få någonting fixat i denna föreningen... idioter! puss