onsdag 22 september 2010

oh, så mycket händer.

onsdagen var underbar med issa förresten, och sen blev det torsdag och då ringde jag fredrik, jag har bestämt mig för att jag måste träffa människor. denna sommaren har varit den värsta i mitt liv tror jag. utanförskap är så hemskt. jag gick hem till fredrik och duffen och spelade tvspel och så, sen gick jag och johannes till initiativtagaren hampus som med diverse andra människor satt på pims och drack en öl. sen på fredagen så spelade jag johannes gotte och hampus spel. det var asaroligt och jag och gotte vann! sedan blev det lördag och doufe kom hem, och vi gick till johan seglert för han har en ny lägenhet och drack öl. sen gick vi till glädje och 33 öl och jag tog en tequilashot och världen blev vinglig men vacker. Och på söndagen! då blev det val och valvaka med besvikelse och allt vad det innebar. sd kom in i riksdagen och moderaterna vann. fast sossarna fick ändå flest röster partimässigt. typiskt att alliansen finns. partipolitik är roligare än blockpolitik. måndag stagnerade umgänget och jag var hemma hela dagen och läste. sedan blev det tisdag och jag var ensam hemma hela dagen och läste. idag är det onsdag och jag är ensam hemma och läser, ikväll ska jag inte läsa, jag ska tvätta och laga färsbullar och lasagne. imorn ska jag till li och luna och nästa vecka har jag planerat in lekdag med chipsi, men vi får se, jag fick en skoluppgift som känns överväldigande idag. men jag tänker att eftersom jag inte har några planer denna helgen whats so ever kan jag kanske göra seminarieuppgiften lör-söndag och litteraturanalysen på veckan. oh, oh, fredagslunch med farfar dock! hade jag förra fredagen med för den delen!

oh, det känns så skönt att göra saker. jag vill inte vara ensam längre.

4 kommentarer:

Ghandi sa...

Så skönt att sommaren är över i så fall. Hoppas du får en fin och mysig och social höst.

Anonym sa...

Du är inte ensam.

Ghandi sa...

Nej, för du har anonyma vänner 8-S

Anonym sa...

Nu har den politiskt-mediala överklassen och den organiserade brottsligheten gjort gemensam sak mot Sverigedemokraterna. Facket och Original Gangsters. Demokratin är hotad. Då kan jag omöjligt tiga. Det är en medborgerlig PLIKT nu för alla oss som GILLAR OLIKA att slå till mot den falska vänsterns åsiktsterror, Gleichschaltungs- och diktatursträvanden.

Samtidigt känner jag mig skyldig att sprida ljus över det verkliga HIV-läget i vårt land. Mörklagt av de Mäktiga. Sanningen MÅSTE komma fram. Det gäller liv och död för oss alla!

Vidare instiftar jag den ultimata religionen, den "metakatolska kristosatanismen".

Denna sida upp!