söndag 14 september 2008

en helg.

nu har det varit en helg, en fin helg om jag ska sammanfatta den kort. ska jag beskriva den lite längren så lekte jag med claes i torsdags, vi bowlade med johan och chrstine, jag var sämst. men som han i kassan sa "nån måsteju vara det också!".
sen blev det fredag och jag lekte med farfar, fick farmors klocka, och massa bordssilver. här ska det bli ett fint hem, så det så!
sen fick jaghuvudvärk som kommen direkt från alla straffande gudars vrede samtigt. men fredrik kom och tog hand om mig, så det blev bra. det ärm fint med grannsamverkan mot migrän tycker jag!
på lördagen så lekte jag med mamma och henning och li och johan och vi gick på mamma mia the movie, och den var alldeles underbar!!
idag har jag lekt med kikki och vi så en jättestor orm på berget, men var efterkloka för vi glömde visst fotografera innan vi sa till den att gömma sig i skogen igen. typiskt. sen rakade jag fredrik på ryggen, och så kollade jag och johan på film. nu tänkte jag sova. för imorn ska jag åka utomlands!! tjoho!

Inga kommentarer: