lördag 20 december 2008

gah!

JAG HAR NU VARIT VAKEN I 20 OCH 8 MINUTER. JAG HAR JOBBAT CA 75 TIMMAR DENNA VECKAN.

nu sitter jag och gör en playlist ill resan. imorn bär det av, mot tullinge, och sen blir det söndag å då börjar det på riktigt. är lite nervös, men bara för sjäva resan inte för vistelsen där nere.
jag är ju jävulusiskt trött, det kan vara det som spökar mest faktiskt. MYCKET MYCKET MYCKET att göra imorn. mycket att inte glömma. men tror jag har fixat allt det viktiga, det är lite som ska inhandlas bara. kanske packa om en gång så jag inte har med mig för mycket.
jag följde precis chipsi halvvägs hem, hon har varit här och nyttat sig, och gett img en jättefin julklapp. det var grejjer det! nu behöver jag aldrig mer vara rädd i mitt hem!
jag har alldeles underbara människor i mitt liv!
jag älskar det, jag älskar er och jag älskar mitt liv!
puss

1 kommentar:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

älskar dig med! lycka till och så rings vi imorgon. vore fint om vi hann ses. men vågar inte hoppas på för mycket. vi får leka desto mer när du kommer hem.