torsdag 1 januari 2009

playland?

jag ar i varmen!

det vet ni juh redan juh!
idag ar det bakfylledag sa jag har inte gjort sa mycket, vi var ute pa en skogsprommenad och hittade tva skorpinjoner. eller champinjoner? en fjaril sag jag iaf! det vet jag!
igar kollade vi pa ca en miljard fyrverkerier, dom gillar sant i dettta landet tydligen, trodde jag skulle bir dov men det blev jag inte. vi har varit pa tigertemplet i kanchanaburi ocksa det var bara halvball, ball att ta i en tiger, inte sa ball att det var som disney world, fast med bara en attraktion! tusen turriester och 10 tigrar, bra kombo! sen var vi och klattrade i vattenfall i nationalparken som lag dar ocksa, det var javligt najs men ganska sa varmt, for vi var lite lata pa morgonen sa vi fick stressa for att hinna med alla sju stegen! sen fick vi springa for att komma med bussen tillbaka till stan. jag fick inte sitta med de andra da utna fram med busschaufforen. det var porattvist fram tills att jag sag att han sag precis ut som jacki chang. (stavas det sa) da var det vart det! dock kunde jag inte sitta sa bra eftersom jag var for lang och hade en lite discokula som dunkade mig i huvudet prtecis hela tiden! men men! jacki chang!!!
mmm. sen sa har vi akt bat ocksa, en sinnessjuk aktur fran helvetet sjalv! vat inte vad vi gort for att irritera gudarna sa mycket men rga var dom. insag nu att det kanske ar for att jag aldrig gett dom appeljoz, ska nog borja med de, det gor alla har nere, applen eller appeljoz det gillar thaigudar!

igar dansade jag! har jag skrivi det redan? shit! itt minne ar askass. jag dansade iaf! som engalning det var sa javulusiskt undernbart!

jag har en ide (jag fattar inte hur man gor appostrofer pa det har tangentbordet sa ni far sta ut anda!) om att borja vara helt a hallet arlig i mitt liv i framtiden, det kanske kan bli som ett nyarslofte? for vart antifettlofte vi avgav igar brot jag genom att ata strips till freuks tror jag!

puss

ps jag dog inte i discoteksbranden!

Inga kommentarer: