onsdag 14 januari 2009

dubbla usb-portar?

jag älskar dig så fruktansvärt mycket att det värker i min kropp ibland. du gör mig så lycklig att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. jag kan inte tänka mig att mitt liv ens skulle vara hälften så bra som det är om inte du fanns. jag vet inte hur jag skulle kunna veta vad lycka är om du inte fanns.
du får mig att känna mig fullständig. utan dig är jag bara halv. jag känner mig 100% rätt när du är i min närhet, ingen kan komma åt mig. du är så vacker på alla sätt och vis som finns. du är fulländad i mina ögon, jag känner mig fulländad i dina. att vara älskad av dig är som att sitta på ett moln i skuggan av ett parasol, och äta jordgubbar ur en skål gjord av jade, med extra mycket grädde och socker till.

jag älskar dig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

äsche!

Anonym sa...

Vilken fin textstump och vilken lysande kommentar från någon som verkligen känner dig...

Månstråle sa...

Tacke!

För övrigt var ordverifieringen denna gång consubs... Det var ju det roligaste... con = med subs = kukar (arabiska) medkukarna...