tisdag 3 februari 2009

ONOFF

ett par dagar före jul köpte jag en digitalkamera. sen gick den sönder efter en vecka ungefär. jag lämnade in den den 15:e januari, så igår bestämde jag mig att höra mig för hur det går för dom. de hade inga bra nyheter, de hade inte fått någon information alls från de som ska laga den. nu när jag vaknade hade jag fått ett sms"HEJ! DIN INLÄMNADE SERVICE ÄR DESSVÄRRE FÖRSENAD. NYTT BERÄKNAT FÄRDIGDATUM ÄR 20090221 VI MEDDELAR DIG NÄR APPARATEN KLAR ATT HÄMTA." jag får en stark magkänsla av att de hade glömt skicka iväg den. men sånt erkänner de väl aldrig. nu kommer jag förutom att missa två veckor av fotografering på min semester + lunas treårsdag, även missa massa 50-årsdag, som förövrigt är idag, GRATTIS! Och min 23 årsdag, och allt annat trevligt man skulle kunna vilja fotografera emellan högtiderna. varför köper jag ens saker?

Inga kommentarer: