fredag 4 mars 2011

ny dag

Idag är en ny dag! idag ska jag skriva klart mitt arbete om människans och djurens kognition, förhoppningsvis har jag skrivit klart den redan om en timme! sedan ska jag äta lunch med farfar och sen ska jag skriva uppgiften i retoriken. jag undrar dock varför min kära lärare inte svarat på mitt mail. och jag undrar varför jag inte fått något brev från försäkrningskassan än. MEN det är precis det här jag inte ska göra, jag ska inte börja tänka på allt, utan bara koncentrera mig på en sak i taget. jag ska skriva intresseansökningar för sommarjobb i helgen också, till de olika djuraffärerna tänkte jag. inget mer!

1 kommentar:

Månstråle sa...

Hej snutteplutte!!! Nu har jag satt mig framför datorn för att plugga... Fattar du hur mycket jag längtar till vår juni-vecka... Åh, jag ska skratta skolan i ansiktet!!! Mohahahahaha!!!!! Pluggplugg och pusspuss!