söndag 16 mars 2008

frida.

frida ska flytta igen. och även om jag vet varför det inte blir lättre, det är ju för att jag älskar dig så mycket. så önskar jag samtidigt att det ska bli lite lättare nån dag. fast konsekvensen av det skulle ju kunna vara att vi inte är lika mycket vi längre, och det vill jag ju i nte för allt i världen. jag älskar ju dig så mycket! du sa det, vi är ju systrar ju! jag har älskat dig så länge och så mycket att det är svårt att beskriva. du är mitt hem. det är med dig jag är riktigt jag. du förstår mig bättre än vad jag själv gör ibland. och ger mig så mycket att tänka på att jag känner mig vimmelkantig.
vi pratade om gamla bilder. här har vi!

3 kommentarer:

littleprettydysfunctional sa...

det är så fint att det fungrar så bra att lägga bvilderna så fint, men jag orkar inte för jag ska sova nu.

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

åh hjärtat!
jag kommer alltid finnas hos dig oavsett hur långt borta jag är. finns inget större än den här. fatta vilken tur vi haft som hittade vårt livskärlek redan vid 9 års ålder! som du sa så är det inte konstigt att det inte funkar med karlarna när vi vet vad det är att älska på riktigt!

Anonym sa...

sötpajer!