torsdag 13 mars 2008

generad. eller jenerad. (som ett internskämt)

jag lyssnar på en ljudbok, bättre än vad jag trodde, jag gillar förövrigt att dömma böcker by the cover! och titeln, men nu fick jag denna i födelsedagspresent och jag kan ju bara hoppas på att jag har lärt mig nått.
dock, tycker jag att det är fruktasnvärt generande att lyssna på sexet. som mosippan av elsie johansson. värsta upplevelsen i mitt liv, fram tills nu! jag känner inte ens tomas (uppläsaren) och ändå står han i mitt vardagsrum och säger saker som, "hon stönade av åtrå när hon kände hans hårdhet växa mot magen(...)" eller "i nästa stund trängde han in i henne med en hård stöt, hon vred sig kvidande av lust, slukade honom med sitt sköte(...)" -jag tycker verkligen att det är jättejobbigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag tycker verkligen att det är jättesexigt, tänk vad olika man kan va... Fortsätt... Hehe...

Anonym sa...

men usch! det låter ju inte sexigt alls. låter snarare som hon kvider sig av typ smärta eller olust!? tqa bort d3en porriga mannen från radion tova.

sarathyra sa...

mohahaahaha!
ljudboksporr. önskar att jag kunde få lite mer sånt i mitt liv. porr över huvud taget faktiskt...