söndag 15 mars 2009

älg.

det var en fin älg. men den var lite kort.

fredag började med henningbesök och waynes fina frukost. och sen ett besök från huvudstaden. sen startade jag ett band och fick en lysande karriär! den tog dock slut, hastigt och lustigt ca 2200 (ska läsas på amerikanskt millitärt vis). jag och christine dansade för hela slanten, det var uuuunderbart!
min hela lördag spenderade jag på soffan, utom den "promenad" jag tog med isac mitt på dagen.
så blev det den fina söndagen. idag har jag städat och diskad och svabbat golvet med vit såpa. ätit hundra mackpr med hebnningen. myst med li och luna. gjort plättar. kollat på cesar. inte kommit längre med mina beslut. och lagat fin fin mat till veckan.

nu ska jag kolla på pilotavsnittet av how i met your mother! bästa serien genom tiderna för övrigt!

puss

Inga kommentarer: