söndag 1 mars 2009

helgen.


det var en ganska fin helg, men det är svårt att se nu. nu känns allt bara svart och mörkt och alldeles tråkigt. jag vet inte alls nu, det känns inte alls bra någonting. jag vill inte vara utan henne, hon gör mig hel. eller snarare att jag känner mig hel, jag är nog inte det igentligen. det är ju så där, jag vill ha nån som står ivägen på toaletten när jag ska sminka mig, någon som spiller fimpar och aska på mitt fina golv. inte nån, jag vill att hon står ivägen. jag vill sakna henne på det sättet som känns bra, att vi ses om ett par dagar igen. jag vill inte säga hej då så här. när man inte ens vet när, ens lite, tänk om det händer något. tänk om någonting händer så var det jjättelänge sedan vi sågs, jag vill ses varje dag, varje dag i resten av mitt liv. jag känner mig ensammast på jorden nu. jag saknar dig!

4 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

min älskade tovatott! jag kommer alltid stå ivägen, varje tillfälle jag har så kommer jag vara där och störa. jag lovar! och om du flyttar hit så kommer gångerna öka och jag kan stå ivägen JÄMT! jag vill att du skall flytta hit! jag är inte hel utan dig heller ju. älskar dig!

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

ps. fan vilken glad tjej på bilden! vem fan är det? anna-lotta persson? ds

Anonym sa...

anna-lotta persson är min bästis, hon är aldrig glad! jag kommer ju aldrig kunna/ha råd att få en egen lägenhet i stora staden, jag har ju isac, måste ju bo själv, och ja... allt det där. vi får se... du är min underbaraste! ps. jag lagar sängen! det är jobbigt. ds.

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

varför måste du bo själv? och om du nu måste göra det så är dte klart att du har råd. det finns ju andra som också gör det. ställ dig i bostadskö redan nu på studentlägenhet så har du ju chansatt få en sådan. det finns inga problem som inte går och lösa, bara man vill vill säga. hoppas det gick bra med sängen. det blev så sent innan jag kom ifrån ida så jag tänkte att du nog somnat även om du inte skickat sms.