fredag 1 maj 2009

bloggen

jag vet att jag inte är bloggaren. och jag blloggar fan inte hela jävla dan! men!
nu så får det fan bara vara så att ni får nöja er! idag har jag jobbat, och jag har fanimig jobbat hela jävla dan. men sen kom jag hem och christine kom och jag tvättade äntligen håret, och använde de förbannade tajtsen. och vi gick ut. jag upplevde en sak idag som jag hoppades hade kunnat dröja ett tag. men jag har stigit i ålder under de åren jag bosatte mig i tidahoat! nu, ikväll gick vi till bogrens och jag fick känna mig alldels för gammal. jag kände inte igen någon och endast av den anledningen att de inte ens hade börjat gymnasiet före jag slutade, och visst det kanske inte betyder så jävla mycket. vi snackar fyra år. men jag fick iaf uppenbarelser jag borde ha udsluppit ett par år till. typiskt.

1 kommentar:

Lina sa...

Haha, stackare!