torsdag 7 maj 2009

vi skilldes som vänner, trots att vi inte har något att säga till varandra och därmed inte är vänner.

nu har jag äntligen kommit hem från en jävligt lång jobbvecka. livet suger fetballe när man måste jobba så mycket som jag och inte ens får ut pengar som gör det värt det! men men. jag är tjej, uppfostrad av storebror, jag ler kniper käft och tar emot bara! det är fina takter i feminismens spår!
nu har jag packat lite inför morgondagens resa till storstaden! får inte glömma att vykorta min farfar! det kan väl vara fint? min farfar är den bästa farfaren man kan ha! han bjuder på mat och hemmabakade kakor! en dag ska jag kunna baka kakor som han kan! tänkte nog kolla på tv:n, jag ä lskar tv. bara det är en anledning till att byta jobb, att få kolla på tv på kvällarna. det gör verkligen mig lycklig! lät det konstigt? ah, men varårå!? min mamma är konstnär, jag är dömd till att vara konstig!

puss

1 kommentar:

mitt nya metrosexuella jag sa...

mmm... fetballe...