fredag 1 maj 2009

dagen som dagades.

idag har jag vaknat. det var fräckt, sen rakade jag ner min hund, och det var fint det är klart. förutom att han ahr gått upp en del i vikt den senaste tiden. men bara på själva kroppen. torso. och vidare betyder det att hans ben nu ser ännu smalare ut och hans huvud är en fruktansvärt liten del av hans kropp. men han har nu en grym tuppkam och är rent allmänt jävligt söt. sen blev det finmiddag med finfarfar. med MASSA kött! mmmmnnn.
sen lekte jag en sväng med mukkis och ville, och jossan, mikaela och yououuuuoooshchshshiyeie, jag är osäker på stavningen där. men det uttalas på samma sätt som yoshi, den gröna figuren i supernintendospelen! och sirpa det är klart! sen cyklade jag hem och försökte samordna grill i sommarvärmen, men eftersom alla utom christina är fittor blev det inget. så vi städade lite sen gick vi på långpromenad.
och för att kompensera min åldersnoja igår gick vi till statoil, köpte en rekorderlig cider jordgubb/limesmak 2.25vol% och satte oss i vasaparken, drack och tjuvrökte. som tur var hann vi dricka upp innnan en polisbil körde förbii. *fnitter* nu är jag hemma och ska onanera mig vinögd till xmenfilmen. tänk om wollan fanns på riktigt!

hej.

Inga kommentarer: