onsdag 22 oktober 2008

i have a carefully designed topless swimsuit!

det är jag som är arbetaren och jag arbetar varje dag!

det har regnat nästan hela veckan juh. det är bara onsdag men det känns som om det är minst tidag nästa vecka på grund av allt regn. jag har struntat i världsnyheterna i två vckor snart, jag känner mig lite tom samtidigt som det är ganska skönt. jag fick reda på idag, eller var det igår att min arbetsframtid ser så där ut. det löser ju sig, men mina helger kommer inte alls vara som de varit. kommer vara borta massa mer. antagligen, vi vet inte hur det ska lösa sig. men det brukar ju alltid göra det ändå. lösa sig alltså. men om det blir som det blir och som jag räknat så kommer inget stämma och det kommer sluta i katastrof. jag kan överdriva, men de älskade vännerna i the city of far far away får jag träffa genom medelanden genom vinden. det kommer inte bli allt för socialt men vad gör man inte för en helt vanlig trucker lön?

Inga kommentarer: