onsdag 15 oktober 2008

jag har en snuskfarbror i mitt hjärta

idag har jag jobbat hela dagen. det brukar jag göra på onsdagar. jag har planerat lite inför helgen också, och kanske inför kommande helger genom att söka extrajobb för att få lite extra pengar. pengar är ju aldrig fel, men vi får väl se hur det blir. imorgon är det torsdag och helg igen. och isac pruttade precis jätteilla. men tillbaka till torsdag. jag har en plan om att greja hemma, men det brukar jag ju ha också, men det brukar ju inte hända så myclet. men målet är väl att få upp en kökslucka iaf!
det hade ju varit fint!

och förresten, jag tror jag har en snuskfarbror i mitt hjärta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

FY! Man får inte skylla på Isac när det luktar prutt.

Anonym sa...

du är bra, för nu har du lyckas med ditt mål det här helgen :)

Anonym sa...

Du är snuskfarbror.

Anonym sa...

Det är alla tror jag. Det är bara snuskfarbröderna som är oslipade nog att stå för det.