söndag 30 november 2008

jag uttryckte mitt ogillande om bortgivande, dock inte till givaren, men till mottagaren. i alla fall nått?

jag var på betnér, det var fint, jag skrattade och var lycklig, vill bli så allmänbildad att jag kan diskutera allt med andra allmännbildade människor, men det blir för många böcker och för lite P1 tror jag.
idag har jag varit på det konstigaste må jag säga, et amerikanskt julbord, med uppträdande tjejer i konstigt uppklippta jeans, revbensspjäll istället för skinka och guacamole istället för snaps. men det var fint det med. kanske tillochmed bättre än den årliga macka med köttbulor som brukar bli min julmat.
jag red på en tunna också, och blev tredje bäst av säkert 50 stycken. ja mellan 40 och 50 var det iaf som hann med, för allt skulle sluta tolv, så på grund av det 40 minuter långa strömavbrottet blev allt lite förskjutet, förutom stägningstiden. men det är skönt att vara hemma i vettig tid!OCH INTE EN KRONA GJORDE JAG AV MED HELLER, Thailand here i come with a serious face! det finaste med festen var den bra musiken. de spelade dolly och elvis och johnny och billy ray! billy ray spelade dom två gånger, det var fint, för han är bra tycker jag!
jag kanske skulle läggga in en låt till detta inlägg, frågan är ju då om det är billy ray som ska få äran eller den underbara låt som fick mig på så himla fint humör före festligheterna

Inga kommentarer: