onsdag 26 november 2008

uppochner.

idag blev allt uppochner, eller bakochfram. har inte bestämt mig än. det blev så konstigt bara.
jag älskar mina vänner så mycket, dom som verkligen bara älskar mig utan några speciella krav. förutom kanske någon slags normal hyffs. jag hillar inte när folk ska lägga sig i mitt sätt att leva, jag är den jag är och så kommer jag försöka fortsätta mitt liv, inte ändra mig i onödan. jag vill bara få vara utan att bli ifrågasatt.
idag kände jag mig som ett objekt som man kan ge bort. och jag vill bara sätta ner foten och skrika att så här får det inte gå till. men så är jag en feg jävel utan tillräckligt med mojo. så nått ifrånsägande blir det inte.
men man kan inte ge bort mig.
jag måste lämna hela tidaholm bakom mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer lite extra mojo, använd det som du vill och behöver. Det suger att bli bortgiven.

sarathyra sa...

tänker aldrig ge dig till någon.