söndag 30 november 2008

tre, mobiltelefoni!

igår slutade min mobil fungera, det finns ingen mottagning alls, trots att jag har testat simkortet i 4 olika mobiler så funkar det inte. så jag ringde till tre och sa, "va fan?" men eftersom det tydligen kan vara så att det inte är simkortet det är fel på utan alla fyra mobiler inte fungerar, trots att christines mobil fungerar med hennes simkort och inte mitt, så är det ändå inte kortet det är fel på. enligt "teknisk" support hos tre i alla fall. vilket fall som helst så säger dom att så kan det vara. jag fick också tips om att än en gång uppgradera min mjukvara på mobilen som tydligen kan vara anledningen till att simkortet inte fungerar i nån av flera olika mobiler. konstigt att det kan ha så stor påverkan det där. mjukvaran alltså... men men, de vet säkert bäst där på "teknisk support"... det hjälpte iaf inte... konstigt alltså. så jag ringde igen, då sa de att sånt kan hända att det låser sig på nått sätt, men det kan de försöka låsa upp från långt bort nån stans. oavsett om det fungerade eller inte skule de ringa till chipsi så jag visste när och om jag skulle starta om mobilen... men vid 4 ringde jag igen eftersom jag kände att jag behöver en mobil så jag tänkte att de kunde ge mig ett kontantkort via siba, så jag ändå kan ringa. men tydligen så kompenseras inte kunder som uppfyller sin del av kontraktet genom att betala, trots att det oerhört mycket rikare företaget inte uppfyller sin del av avtalet. SKITBRA AFFÄRSIDÉ! vi låter dom betala för tjänster vi inte tänker genomföra! hur bra som helst! och om nån vågar klaga så vägrar vi bara, det är det bästa sättet att ha kvar kunder tror jag! jag har varit kund sen 2002, och detta är tacken? jag ska tillochmed betala för de dagar som jag inte kan använda mitt abonemang! det är jävligt bra tre! jävligt bra! hoppas alla ni jävla "medarbetare" på tre som inte är intresserade av kundservice får sparken därifrån och sen aldrig tar er upp på nån slags karriärstege, utan bara förmultnar olyckliga i en förort!

så nu känns det bättre!

Inga kommentarer: