fredag 8 februari 2008

det behövs så lite.

säg nått snällt, gör nån glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en underbar människa! och jag blir glad när jag tänker på dig :)

Anonym sa...

Det finns inte lite att säga, när man vill säga något snällt. Det är bara svårt att få ur sig det. Kanske är man patetisk, eller rädd för att vara det! Men jag säger det ändå dessa slitna ord: JAG ÄLSKAR DIG!
Jag fick också flashbacks som var häftiga från "vår"tid på HDK! Jag har läst från början till slut....
Mitt nya alias för en ny tid i livet! Det är ursprungsformen av mitt namn, som du vet!

Anonym sa...

Ja, som till exempel en röd plåtask i form av ett hjärta med chokladkulor i... Du ska få något av mig snart... Inte för att du bett om det utan för att jag tänkt på dig...

sarathyra sa...

något fint var det.
tova!