söndag 10 februari 2008

så är det söndagen.

idag blir en fin dag, fick en överaskning när jag vaknade. en trevlig så nu börjar nog en fin dag. jag somnade tidigt igår, innan 12 det var nog jättefint, för hade jag inte somnat hade allt blivit annorlunda. jag kollade på den där filmen igår, sliding doors. den var ju ganska fin faktiskt, speciellt nu liksom. undrar vad som hade hänt om jag var vaken längre. saker hade kunnat bli... ja, det kunde ju slutat annat. nu sov jag, och det var nog finast. jag och sandra var ute och gick med isac och bonnie igår, isac är så fin. bonnie väger 60+ isac 4.5. men han tänkte att hon antagligen behövde läxas upp. men nog gick det bra. nu är det bara kvar att försöka få billy att gilla henne.
idag borde jag städa ordentligt, för det är som grusigt här, eller ja, blandat med nån smula osv. soffan ska damsugas också, och så blir jag kanske rik på kuppen med tanke på alla miljarders mynt som borde ligga under kuddarna! och så skulle jag ju fixa ekonomin! nu vill jag att alla ska vakna, så jag kan ringa och berätta!
jag ska ju tattuera mig också!

Inga kommentarer: