söndag 24 februari 2008

vänt som i vänt, som i vänta, som snart, eller aldrig.

riesling, mmmm.

hah, detta är som mitt medelande till er så här mitt i nattens tider, med lite vind, lite onödigt magpirr, och ett skrattanfall på väg, så här i ensamheten. hah.

hah, är som mitt nyaste ord, haha, som om det vore mitt!? eller nytt!!?? hah!

det är sånt där program på tv nu, som med han den där, med de där, men utan den där. ja ni kanske förstår, det är det mitt liv går ut på. eller?
ni förstår ju inte alls, vad pratar hon om igentligen den där tjejen? med samma besökare varje dag, som bara väntar på nått nytt, men lat är hon och kommer alltid förbli, men stavar som en gudinna det gör hon, och skiver som zeus han själv.
guds sanna ord är det vad som kommer av att läsa denn bloggen, religös och jävlig som den är!
vackraste på jorden,de där orden, bara flödar-som blodet för han som mördar. det får mig ovetande att komma till mulder igen, bara för att, så här på en lördags natt, där kvällen är slut och det är dags att sova, där männen bör veta hut och jag bara kan lova, att här i min fisac ensamhet kommer jag vara den enda som vet. hur staden fungerar, när den är så liten, och hur jag briljerar i stor-byx-eliten. och jag rimmar som han what´s his name, han som jonne gillar... hmmm, jo han mange schimdt, the man with no understandeble fame!
utan mitt liv, och min fantasi, vad vore jag då, för mig för er för alla, en jag utan mening, ett jag som stor flopp, eller skulle jag då vara tjejen som ger er alla ert stora hopp.

hah, hahah! så rolig är jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

du har aldrig funderat på poetry slam??? skulle nog gå riktigt bra för dig där!