lördag 16 februari 2008

sen kommer den där dagen.

jag har haft den finaste helgen på väldigt länge, det kanske är onödigt att jämföra. men det har varit en väldigt bra helg, jag har känt mig riktigt lycklig. frida min frida. oh frida. jag saknar dig jämt. galet, att vi alltid har det så bra tillsammans, och galet att vi alltid är snyggast tillsammans. isac var på slumberparty inatt, trivdes nog utomordetligt bra! i torsdags var vi vi, och allt var så fint, med de stora glasen och den mjuka osten. svettstjärtdagen blev vacker. vi tittade snuff på bakfyllan.
det är som internt, ni skulle inte förstå.
jag hade hoppats på en finare avslutning idag, jag är bara trött och seg. men en annan dag kanske det är annorlunda, kanske imorn. antagligen imorn, om jag sover inatt. jag tror jag kanske provar det. SOM OM JAG INTE BRUKAR GÖRA DET!!?? hah.

Inga kommentarer: