söndag 3 februari 2008

dagstur blev till weekend.

vi drack upp henkell, eller moa gjorde, jag tog en öl, och nån cider. vi hade trevligt, snackade skit om folk på härligt tjejmanér! hon övertalade mig att följa med på dagstur till göteborg på fredagen. vi åkte hade en fin dag på hdk:s öppet hus. jag fick massa flashbacks från mina dagar där. jag älskar ändå att kunna säga så! men så ville jag inte åka hem, så fick jag leka med karin och frida, det var jätteroligt, mamma och henning tog isac och vi gick på husfest hos joel och lotta, eller? hos karins eriks kompis och tjej. det var trevligt först, sen var det roligt, sen dog det ut. v åt goda rostade när vi kom hem och sen sov vi.
en underbar bakfylledag följde.
jag åkte hem till björn sen, åt pannkakor och godis och chips, och spenderade alldeles konstigt lång tid med en tumstock. sen var jag kortast.
idag har jag lekt med peck och kj och linn och johan. det var så trevligt! nu är det snart läggdags. eller nu?

det är så olika hur man ser på beundrare.

3 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

WAAAAAHAHAHHAHAHA. jaa. den va fin!
tack för i helgen!

sarathyra sa...

jag beundrar dig...

Anonym sa...

hej. saknar dig hela tiden. vill vara med dig mer. orkar och vill inte tjata. men så är det bara.