torsdag 31 januari 2008

min kyl.

varför kan man inte få tända cigaretter hemma hos folk bara så där, leva som förr och anta att det är okej bara, eller på stan eller... på tåget kanske. jag vill se ärligt förvånad ut, och svara, "jaha. nämen oj, då får jag väl vänta." så vill jag att det ska vara.
jag öppnade min kyl förut, eftersom jag kom hem. översta hyllan är fylld med alkohol, öl och cider, andra hyllan har bara tuber nästan. kaviar, mjukost och messmör. tuber äär bra för d håller länge, i kylskåpsdörren, har jag sprit ooch likör. jag är tubätande alkoholist, för på nedersta hyllan ligger min henkell trocken på kylning, för nu ska jag hämta moa, så ska vi dricka upp den!

1 kommentar:

sarathyra sa...

jag önskar att min kyl var full med sprit.
men det ekar tomt, så tomt...

önskar dessutom att ja kunde dricka upp min önskefyllda kyl med dig!
alltså inte kylen, utan innehållet...