lördag 5 januari 2008

resekameran

jag behöver en kamera, en fin som jag kan fota med. men inte så stor. jag vill ta fina bilder, inte med kameramobilen som jag brukar. den är inte rolig längre.

jag borde igentligen duscha, jag ska gå på någon slags kalas, eller fest. jag vet inte vad för stämpel jag ska sätta på den. vi ska liksom göra någonslags gettogehter innan va ska gå på någon slag spelning. det ska ju faktsikt bli trevligt, det ja. jag har lekt med luna idag. hon är mitt käraste på jorden. hon kan prata nu, bättre än någonsin. det är ashäftigt, som en helt ny värld! som alladin...
hon är min tjej, och min bäbis, det säger hon till li och johan iaf. "nä, ovas bebi!" ova, det är jag det. det är lättare, och går fortare att säga utan T. om vi tar henne till läkaren så kommer han ordinera henne att gå hem och dricka mer te (tea). hihi.

jag tänker inte lägga upp en bild idag. vilket jag igentligen tycker är jättetråkigt, blir mycket mer sugen på att läsa andras bloggs om de har bilder. det blir som ett bokomslag. ser bilden spännande ut så läser jag texten.
men det kanske bara är jag. jag är ganska ytlig faktiskt, döm hunden av håren! judge the book by its cover! det är vad jag står för.

2 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

WAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAHHAAH! hos hos hos! i love that story! best ever! vi ses i morgon hjärtat! puss

Anonym sa...

Om jag vinner pengar på lotto så ska jag köpa en kamera till dig! Annars köper jag en till dig när min firma börjar dra in kosing! Du är ju en bättre marknadsförare än jag så om du hjälper till att fixa uppdrag och jobb så får du liksom prylar som tack! - Do we have a deal?

Älskar dig!