lördag 26 januari 2008

mat i mängder och snälla vietnameser!

igår var en ganska lugn dag, jag låg länge på soffan, borstade mitt hår gosdae med fisen och tittade på tv. sen åkte jag och isac bort till kulturknuten, det nya innestället föresten. så hängde vi där en stund och gnällde på bildeupplösningar och sen gick vi. efter lite promenad för oss båda fick isac stanna hemma, för jag åkte till skövde innehållande frida johona och chirri. vi åt godaste maten! och snälla mamman bjöd mig på efterrätt och dricka!
sen åkte vi till maxi och gjorde storköpet osäkert så att säga. (vi är så galna!) haha! frida och jag tittade på film också, men jag sov nästan. nu är det lördag och vi ska åka till lager 157 och se vad de har där. så får vi se om vi ska gå ut ikväll...


vi hitade sånna fina solglasögon också!

Inga kommentarer: