tisdag 15 januari 2008

champagnefrukost, galenskap, alldeles för lite sömn.


jag väckte li och johan ganska tidigt på fredags morgon, kl halv åtta, jag sjöng och hoppade i sängen så det stod härliga till!

jag har levt det stressigaste livet någonsin denna helgen, johan 25 år! överaskningsfesten var en succé, alla var glada, johan var lycklig, och jag mådde riktigt bra, det fanns människor som uppskattade mig, skrattade och hängde på. det var en brutal skillnad, alldeles galet. vi kom hem vid sex, trött och generad. vi var tillbaka i lokalen kl 09.15 på lördagen. städa!
vi var så trötta. såå trötta.

nu är det helt plötsligt tisdag, jag ska sova. var så lycklig och enkel i helgen. nu ransakar jag. isac sover redan, hur kan han bli trött av att åka bil?

glöm inte: Franz Schubert

2 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

du skall veta att jag älskar dig min tovatott! oavsett de fel och brister jag har och och de misstag jag gjort så jobbar jag för att ställa dem till rätta och vara den bästa bästisen någonsin. vi hörs imorgon pussen! sov gott!

Anonym sa...

Ja, det är vi som älskar dig mest... You know!

Det är underbart vilken fin och rättvis bedömning helgen får, visst var det härligt fast blandat med stress och alldeles för lite sömn!

Du får inte vänta för länge innan du hänger på ner igen för att titta på stjärnorna kanske ; )

Vilket fint kort på Johan - och taskigt, hehe...

Älskar dig! Idag flyttar jag till "the office" och det är exakt vad det kommer att bli, lovar! Jag och Kreben har redan tusen fikaplaner plus att vi ska göra Magnus avundsjuk och fika för oss själva inne hos mig... Han kommer bli sådär knäckt som "chefen" och när han börjar gråta ska vi krama honom! Du måste vara med ibland på torsdagarna och fredagarna - liksom börja ditt nya liv! Gå vidare, släpp taget, hela dig, gå på zonterapi, promenera, dansa, umgås med mig, Luna och Johan... Vi älskar dig!

Jobba på att slippa gamla demoner (som iofs förtjänar att dö, men det funkar ju inte så...) och frigör dig. Läs böcker, hångla, kramas... Du ska se att allt ordnar sig! Tack för att du finns i mitt liv syster min!