onsdag 23 januari 2008

helgbloggare.

jag borde verkligen helgblogga, för helgen var faktiskt riktigt trevlig. min allra käraste frida och jag lekte som om det inte fanns en morgondag. fast helgen började ju igentligen på torsdagen med att jag hämtade luna på dagis och vi lekte som de alldeles helgalna flickor vi är... (funderar på vad jag skriver igentligen?) hade verkligen jättetrevligt, hon är så smart!! sen var det lite allvar efter det. men vänta. jag hade ju roligt också, men vänta igen, detta har jag ju redan bloggat om!!?? då kanske jag skulle skippa fredagen. ja, jag vill inte prata om fredagen. på lördagen var jag och li och luna och badade i badhuset, det var roligt, kan inte ens erindra mig själv om när jag var i ett badhus senast. det var trevligt, jag gillar lukten av klor, vilket är konstigt eftersom det enda jag använt klor till det senaste är att ha ihjäl mina silverfiskar med hemma i mitt badrum. jag borde koppla lukten till nått jag ogillar, jag brukar känna starka luktkänslor. hjärnan fungerar så konstigt ibland...
sen åkte jag till skövde och träffade kikki. jag tycker om kikki, saknar henne oftare och oftare. hon är rolig att leka med. sen hämtade jag frida, och hon, jag, li och luna åkte till släkten. kristina, (eller chritina, har ingen aning faktiskt.) fylle 20, så stor hon har blivit!! sen åkte vi hem, kom hem alldeles sent, och så drack vi en cider, och sen drog vi till brygget, dansade oss galna, och sen var vi på efterfest, med bastu, krossade ölflaskor och, kan ni tänka er, arga föräldrar!!? helt galet enligt min mening. det var länge sen det var så... om någonsin, jo, kanske... anne, hon var arg ibland, simons mamma.
så vi fick gå iaf, från festen, efterfesten.
sen lekte jag och frida hela söndagen, kollade på inspelning, dv-inspelning. från gotland, eller kanske "goth-land" för vi är goth.
snyggarns var vi, sen gjorde jag bort mig på film, exploaterade frida för johan, och filmade det samtidigt och sen glömmer och sen visar frida. shcysst kompis!!
men jag tror inte frida blev ledsen, det var ju bara johan.
frida sov hos mig, jag gillar det, att hon sover hos mig. och att hon gllar mig för den jag är.
men jag orkar faktiskt inte helgblogga så jag skiter i det.

istället tänkte jag------------------------------------------------------------------
är det verligen automatiskt när man trycker på en knapp, kan man ha försäljningsknepet, automatisk lampknapp, tryck bara och lampan lyser, helt automatiskt!

för jag var på en toalett, med hanfön. det var inte en sån man håller handen under för att den ska starta, utan det var en stor röd knapp man skulle trycka på. ingjutet i plasten på knappen stod det "automatic". stämmer det?

men igentligen, de man måste h¨lla handen under för att de ska starta är de verkligen automatiska? om man måste göra nått för att en sak ska fungera, är den automatisk då?

over and out bitches and biatchaaas!

2 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

HAHAHAHAHAHHAHA. jag kan erkänna att jag inte brydde mig nämnvärt om johan och film-grejen. det var ju inte som att du sa något taskigt eller berättade min allra innersta hemlighet. att jag kan bli full det vet han ju redan och har erfarit allt för många gånger. jag älskar dig min sköna och tänk...i helgen skall vi leka en hel dag extra. det gillar jag! och vem vet. kanske sover hos dig till måndag nu igen. ja har ju min alldeles egna tova-nyckel nu :D
KYSS

sarathyra sa...

baby!
vi solar. det ar roligt. jag ar rod, lisa ar bron. lite iaf.
i mrogon ska vi pa djurpark. det ska bli finfint!

gor inte sonder glas forresten, man kan fa det i foten. det hade jag haromdagen. fick dra ut den me pincette dy vat. jobbigt!

halvautomatisk?
om man gor lite menar jag, men inte allt.
jag vet inte!

langtar efter dig honung!
massa karlek och pussar