torsdag 10 januari 2008

åka bil åka bil åka bil, byta fil byta fil byta fil!

jag och min allra käraste syster har åkt bil idag, och lekt och haft jätteroligt hela dagen. vi började morgonen med att packa iordning hemma hos mig, för vår långa tredagars semester i skåne. det skulle inte ta så lång tid, vi tänkte komma iväg tidigt. så skulle vi bara packa lite hos li, och sen bara åka och hämta upp mina grejer... sen skulle det bära av.
om jag säger så här, ibland har jag och min syster lite problem med tid.
alltså, inte att uppskatta tid, utan tiden har problem med att uppskatta oss. den är ärligt talat riktigt kass på det. vi började morgonen kl8, vi åkte från tidaholm en bit efter 14... iväg var vi, emn så skulle vi bara stanna en halvtimme i jönköping, och köpa några kläder.
nu är vi framme i simpan, kl 22.20 anlände vi för å vara exakt, det är ca 30 mil hit. räkna själva!imorgon fyller johan år, så vi ska äta frukost ute, hoppas verkligen att jag blir bjuden!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

undra om det där med tiden är ett släktdrag. det bästa med att umgås med dig var dag var att man aldrig behövde stressa för du var aldrig i tid i alla fall. fast det dåliga var att även jag började bli ständigt sen....

Anonym sa...

Måste bara rätta Tova, det är faktiskt 40 mil, dessutom tog vi ju en "liten omväg" och åkte via fkpg på vägen ner!