torsdag 20 december 2007

back in the days.

idag, har jag lekt med johan, hela dagen nästan!

fast först, så åkte jag och träffade kikki, och så var vi på joels rum, och jag klappade klas, sen rökte vi i källaren. det var mysigt, jag älskar den där källaren, så mycket har hänt och blivit sagt där. utan kikki och hennes värld hade jag inte blivit jag. jag saknar det nu, jättemycket, den tiden, när jag fått göra ett studiebesök där. jag älskar då.
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
sen hämtade jag johan. hos KENT. sen åt vi en pizza, med en fattig sallad. mumsfilljocks var vad det var! vi handlade julklappar också, men jag säger inte vad och till vem, för då blir det ingen överraskning. och det är jag fast besluten om. nu är klockan alldeles för mycket för en carwrecker som mig, måste bogsera bilen till verkstan klockan sex imorn bitti.








god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Max länk till resedagboken!


http://www.resdagboken.com/?documentId=3&userId=193000§ion=journey&journeyId=249730

Ses imon!!!!!! Puss!