lördag 15 december 2007

intra nät.


att så fort, bli besatt och totalt fixerad vid någonting är ju helt otroligt. det enda jag vill göra nu är att sitta här i min lägenhet med nerdragna persienner och stirra in i min skärm... min fina vackra skärm, min egna stora sexiga, underbara skärm. (hostar och harklar mig) det som gör att jag faktiskt vill gå ut och hitta på saker är att jag vill ha en blogg med roligare bilder och inlägg än det här. det skulle kunna tänkas bli lite enformigt. risken är ju dock ganska stor att den blir lite enformig ändå, eftersom mina veckor är sig ganska lika. personbil till falköping, lastbil till fredrikstad, sen till halmstad, upp till fredrikstad sen halmstad, sen fredrikstad, sen skene, sen falköping. personbil hem, sen börjar det om. men ni (två) kommer vara tvugna att titta och läsa, kommentera och låtsas vara intresserade ändå, eftersom risken att jag blir ledsen annars är ganska stor, och en av följderna av det skulle kunna bli att jag lämnar den morderna världen igen, och lever helt isolerad från det interaktiva nätet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst ska jag vara intresserad, men hur intresserad har du varit av min och Lunas blogg... hmmm.... Visst är det roligt att få kommentarer - jag älskar det. Ska ge dig massor! Puss!

Anonym sa...

Jag kommer sitta som klistrad :)

sarathyra sa...

det är heeelt underbart att du har gett dig in i cyberlivet!
jag älskar det!
å ja älskar dig!
puss min kära