fredag 14 december 2007

rock´n roll systrarna!

idag har jag och li varit på försäljningstur land och rike runt. och självklart var resan fullspäckad med eurodisco.
och nu måste jag ju trycka på er alla 2 där ute som läser detta (ser ni den röda tråden?) om fucking jävla downstairs och hentorpspzzerian kan köpa och sponsra oss, då borde ni också det! den är ju faktiskt jättefin! jag hade gjort det för er.









nästa gång ska jag inte hjälpa er!





fuck.




sen bar det vidare till lite friskvård och teambilding inom företaget. vi bjöd även in en förläsare till vår "gettogether". som tyvärr sopade banan med oss. men roligt var det. även om jag var sämst. ja jag erkänner jag var sämst, och ganska mycket sämre än de andra, men jag är faktiskt duktig ändå, och kan faktiskt andra saker bättre än dom. kanske inte just kasta en boll på några små pinnar som står längst ner på ett överpolerat golv. jävligt moget, och det kallar man för sport!? nä vet nån vad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå... ska man förstå nåt av skorna.. är det bowlingskor..vaddå pinnar... oj oj

Anonym sa...

Jadu, men vi ska sopa banan med henne ikväll!!!! Kom igen nu, vi super bort förkylningen... Fast det skulle jag aldrig föreslagit om det inte var mig du skulle gått ut med... Då skulle jag sagt att stanna hemma! Med pekfingret huttandes!!! Fast å andra sidan vet jag ju hur infernaliskt många gånger du gått ut både sjuk och eländig och både supit och varit chaufför trots ditt bättre vetande!!!.... moraliskt dilemma... krya nu på dig under dagen och sen kan vi ju i alla fall bowla en stund i lugn takt och sedan se...