onsdag 19 december 2007

onsdag, sist av tre.


ni kan aldrig tro hur min och kryptokids dag började idag, vi gick upp vid halv 7 och sen... lastade vi! halv nio åkte vi uppåt landet. även idag låg bilkön och lurade mellan varberg och falkenberg, men idag var vi beredda och efter bara nån kvart så körde vi runt bilkön, och fintade bort honom så han inte alls hann reagera! cykelmongo såg oss inte idag, det regnade så han tittade ner i marken. vi funderade seriöst på att stanna och köpa kött & livs i stene idag, men vi ställdes inför ett svårt beslut. och trots att vi är superhjältar så klarar vi inte allt. problematiken ligger i att stene är en pytteliten by, men att längs e6an ligger på vänster sida stene kött & livs, där kan vi ju handla tänkte vi! men vrid på huvudet, där ligger hallal´s kött & livs! efter många om och men bestämde vi oss för att vi inte klarade av att bestämma idag. det får vänta tills vi blivit mer varma i kläderna! nu dör snart batteriet på datorn och triologin får avslutas lite abrubbt. men titta ut genom fönstret. luta huvudet bakåt och blunda... eller kolla i toastolen när ni spolar. när ni minst anar det får ni kanske se en skymt av superhjälteparet, truckertova och kryptokid!!

4 kommentarer:

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

kom jag först idag då? HOPPAS HOPPAS HOPPAS! snart skall vi fira jul ihop totte..det skall bli hur fint som helst! imorgon skall jag gå på klappjakt och försöka hitta något fint åt dig. jag har mina små funderingar på vad det kan bli..men än är inget säkert. känner lite press eftersom du berättat för mig minst 1000ggr hur fin och bra din julklapp till mig är och hur glad jag kommer bli. hoppas jag hittar något lika fint till dig! PUSS

Månstråle sa...

Jaaa... Du kommer att bli SÅ glad Frida!!!! Känn ingen press! Jag vet vad det är! Hihi.

Tova, dina dagar är ju kantade av cykelmongon och köer och lååååånga telefonsamtal - tack! Hur orkar du?

Just nu lyssnar jag på en julskiva som konstigt nog har samma låtar på både cd 1 och cd 2 fast i olika "tappning"... hmm... i alla fall packar jag in paket! Ditt blir det allra allra finaste - du kommer att ÄLSKA pappret mer än saken kanske till och med...

Älskar dig snutte, hoppas du sussar gott! Ser fram mot en truckernatt med dig! Puss.

Anonym sa...

Va?!! Kan ni dyka upp var som helst? I flingpaketet, i drömmen, i Falköping? Det är lite läskigt om du frågar mig. Inte är det rättvist heller!

sarathyra sa...

åh honungskaka! nu är du ledig! tjoho!
puss baby