måndag 31 december 2007

negativ.


jag är ett negativ, som bakvänd. eller är jag bara negativ? ingen extra mening. när jag blir stor ska jag ha en hundfrisörsalong, eller för människor. jag vill nog ha en hundfrisörsalong helst, den ska heta tovan, som jag! det är ju som gjort att jag ska bli hundfrisör, there´s not room for 2 tovor in this salong! det ska bli min slogan!
idag är det nyårsafton och idag så ska vi ha jätteroligt, bestämma saker vi måste göra inom tolv månader, så vi blir RIKTIGT besvikna vid nästa nyår, när vi inte ens klarar av att göra en liten liten sak på 12 månader, PÅ 12 JÄVLA MÅNADER! men var inte ledsna för det (misslyckade) människor snart har ni 12 månader till att försöka på.
nä, men! nu var jag så där hård igan, elak nästan. fy på mig! jag ska bättra mig, det får bli mitt nyårslöfte. nästa år. då kommer jag vara snäll!

2 kommentarer:

sarathyra sa...

jag älskar dig!

och jag kommer älska dig nästa år!

det är mitt nyårslöfte til dig!

puss

Anonym sa...

puss nu är vi hemma!!! li å luna