söndag 30 december 2007

så sjuk.

vad roligt, livet blir när man är sjuk ändå, hela ens tillvaro speglas av snor och slem. mumma. jag står vid datorn tittar på filmer på youtube och gör quizzar på ansiktsboken. jag kommer utföra en nördig akt här snart, för att få någon slags bekräftelse angående min underbara humor. varför är det så att man inte bara kan tycka något är roligt och vara nöjd med det utan måste liksom få någon annan att hålla med ch först då kan man vara nöjd med sig själv. "det är faktiskt så att jag har bra humor, andra tycker också att det var roligt!"
fast det är ju igentligen precis det som den här killen som lagt ut klippet på youtube också har gjort. det jag gör snart. det är väl igentligen inte alls konstigt, varför jag står här och skriver om det kanske däremot är lite konstigt. det är ju inte så vanligt att vilja bassonera ut att "du jag kom till en insikt de flesta andra människor redan vet om!" och sedan vara stolt över det. men jag får helt enkelt ta och bjuda på att jag gör bort mig ibland. eller gör bort mig kanske är att ta i lite väl mycket så nu. det är ju inte som att jag gjort ett stort jävla misstag. det är ju inte som om folk nu skulle stäälla ig och peka "haha, titta på tova, ser ni vad hon har gjort, hon undrar varför människor söker bekreftelse! HAHA!" det som däremot faktiskt är jätteroligt är att jag är så dålig på att stava att jag varje gång jag skriver bekreftelse inte fattar om det verkligen stavas så, då skulle man ju kunna tänka, "men hallå!!?? människa, du står vid en dator och har hela vida internet hä framför dig, KOLLA UPP DET!!" men jag är ju för lat. jag erkänner det, jag är jättelat, skulle jag orka öppna en ny flik och kolla hur bekreftelse stavas. jag känner rent spontant att jag inte alls behöver bekrefta det, jag klarar mig själv denna gången. jag bestämmer här och nu att det stavas så! det gör det säkert också... eller? nu vill jag ju kolla, var jag tvungen att ta upp just det! ah, jag måste kolla. NEJ! det tänker jag ju inte göra, jag KLARAR MIG SJÄLV! vad det gäller bekreftelse alltså. öhm, ordet, däremot om youtube-klippet är roligt, det behöver jag hjälp med.
here it comes. http://www.youtube.com/watch?v=xpsfDTbzKwM&feature=related


det stavas ju med ä. bekräftelse, lägg märke till att jag stavade rätt i början av inlägget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig som är sjuk... och tack för att du delade med dig av det roliga klippet!