lördag 22 december 2007

luna mitt hjärtas lycka.

jul, jul, strålande jul!

julaftonskväll har lugn i botten, nu sova även de stora knotten. dagen var så glad och go, många klappar blev det må ni tro. och fasten vi bara har den tjugoandra, våra själar lyckligt som 24 vandra. glädjen är stor och oändlig, vissa klappar var gjorda av händig. nu är det bara ett år kvar, innan vi lilljulafton återigen har!

den mysigaste julen i mitt liv. med den bäst presenten ever. hon tog tidigt jättestora kliv. och har alltid varit fruktansvärt clever! hon kunde redan sjunga liciasången.
men det viktiga idag var att luna sa mitt namn för första gången

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men älskling! Åh vad jag älskar dig! Vad du är underbar! Vet du vem mer som älskar dig, det lilla underbara Lunabarnet! Din egen månstråle i nattens mörker när du ligger och tänker!

Tusen tack för dina vackra ord och dina klockrena (bästa någonsin) klappar! Tack för igår! Älskar dig oändligt mycket min syster.

Jag grät...

Anonym sa...

Mitt lilla troll, jag känner också så, du har så rätt, den bästa julen ever! Nu äger hon ditt namn och föralltid din famn!!!!
Mama

sarathyra sa...

åh baby!
du är underbar!

Anonym sa...

Hello Tova.

Jag tyckte också att det var en härlig, lugn, nära och den riktigaste julen jag haft, om inte någonsin, så på mycket länge.

Min tanke var, Åh nej ska dom gå redan! när ni gick. Men sedan har jag gått och myst och trivts och dragit nöjda suckar.

Stor och lång julkram till dig min Tova!

Tons of love!

Händig

Anonym sa...

... och tack för boken förresten. Det var en mycket bra present!

Har suttit under granen och tittat i den idag!