fredag 14 december 2007

morgonstund har cigg i mun


idag är det den 13 mars och klockan är bara tio i nio nästan... -tjugo i tio!

-ja men tio i nio steg jag upp. ja, det gjorde jag!



att vakna tidigt kan kännas som ett straff.

nu vet jag att tio i nio inte är jättetidigt, men med tanke på hur min vecka sett ut och att jag på grund av denna gudsförgätna idioti, datorn, var jag vaken i 22 timmar igår, ser jag en tidig morgon som ett straff.

Jag har blivit förkyld också, typiskt. iaf just idag, när vi ska ut på kalenderförsäljning. å just det. glöm inte att köpa en kalender alla ni, där... borta, alla två som läser det här. de är ju skitgrymma, och måste helt enkelt bort om jag ska vara ärlig.

knappa in er på hemsidan och beställ en, eller ring!

5 kommentarer:

Månstråle sa...

du är min lilla korv...

Anonym sa...

Knappt ett dygn på nätet och du har en blogg?!?! Whats next? Webcam som motorhusprydnad där man kan följa ditt liv fram och tillbaka till norge?

sarathyra sa...

jo, kan ända att du sa det. men inget hände. typiskt! promotade dock kalendrarna på min facebook i typ en hel vecka! det du...
spara en till mig när vi ses nästa gång.

frästen är det december å inte mars.
fred syster!

Den Runda Mystiska Tjejen sa...

ey. hur har det gått med försäljningen? jag skall också ha en kalender vettu. vad hände med de där lapparna förresten?

Anonym sa...

Opps my mistake... inte Ts fel...