söndag 16 december 2007

bowling party!


att bowla i tidaholm är min nya hobby! jag älskar tidaholms bowlinghall, den är liten, skum, och väldigt, väldigt skitig. eller kanske inte skitig, men man uppfattar den som det. lite damm kan man nog hitta. i hörnen. det var galna tjejer där, eller ja, de kom ju med mig. men galna var de, tog av sig sina tröjor och bowlade i behå. jag gjorde inte det eftersom min nya personlighet är pryda-tova, hon är ny, men jag gillar henne. "I don´t put icky things near my mouth!" det är mitt nya ledord. li blev full ikväll, hon har nog aldrig varit full med mig förut. det var spännande och roligt. som en överaskning, (och choklad och nått man kan leka med, på två olika dialekter) back to the bowling. jag vann inte. men kom inte sist heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har vi aldrig varit fulla ihop förut, snacka om vem som är pryd... Supa oftare? Ska du med till Jkpg i em? Ikea, A6... Please...

Vem vann då? Hmm...

littleprettydysfunctional sa...

alltså, nä. jag tror inte det, på 18 occh 25årsdagen kanske men då hängde vi knappt. ingen handlaryra för mig idag, jag ska ta de lugnt! :) puss!