söndag 16 december 2007

mannen


min man, min alldeles egna man som aldrig "treats me cruel". han är och kommer alltid att vara mannen i mitt liv. och jag tror nog inte att någon kan leva upp till honom. eller. kanske, jag hoppas. ibland får jag frågan om varför jag älskar elvis så, och jag har svårt att svara. men så pratade jag och henning om just den saken, och jag insåg att det är kärlek det handlar om. när jag ser en bild på honom så pirrar det i min magen, jag blir helt varm i kroppen när jag hör hans röst. jag älskar att läsa om saker han sagt, och avgudar det. jag blir alldeles fnittrig. jag vet inte om jag använder honom som en mall, ouppnårlig för "vanliga" killar. men så länge jag trivs i vår relation så får det vara så.

3 kommentarer:

sarathyra sa...

that´s true love baby!

Anonym sa...

Ja, du... Så länge jag kan minnas har det varit Elvis och skelett som varit dina stora kärlekar! Svaret på din fråga är kanske att det man inte kan få vill man ha...

Hade Brolle Jr kunnat ta Elvis plats? Rösten finns ju där! Lite...

Anonym sa...

EMO-TEST


Li, du är
12% Emo

Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.

Detta blev mitt resultat - hahaha!